Garantia produselor

Toate produsele comercializate pe acest magazin sunt noi si sunt insotite de garantia de conformitate dar si de garantie de la producator. Pentru computerele asamblate de catre noi pe langa garantia de conformitate pe intregul computer avem si garantie individuala pentru fiecare componenta de la producator.

Manopera gratuita

Suplimentar oferim pe intreaga durata de utilizare a computerelor si serviciul de manopera si asistenta gratuita. Cu acest serviciu oferim pentru computerele cumparate de la noi manopera gratuita pentru urmatoarele situatii:

  • Upgrade configuratie – veti plati doar costul componentei iar instalarea ei va fi gratuita.
  • Curatare de praf si inlocuire pasta termo conductoare – pentru ca ne dorim ca sistemul sa functioneze perfect puteti trimite la noi sistemul pentru curatare de praf gratuit.
  • Update bios – Putem face update la bios in siguranta fara riscul de a bloca sistemul.
  • Reinstalare Windows – daca sistemul are licenta va oferim optiunea de a reinstala windows-ul si driverele precum era cand a fost cumparat gratuit.

Aceste servicii vor fi gratuite din punct de vedere al manoperei insa nu acopera si costul transportului pana la noi si inapoi, clientul va plati transportul iar noi vom efectua operatiunea in 1-3 zile lucratoare.

Asistenta IT

Tot odata suplimentar cu garantia si manopera gratuita oferim si serviciul de asistenta IT. Daca aveti intrebari sau dificultati in a configura sau instala ceva ne puteti contacta telefonic sau pe mail si vom incerca sa gasim o solutie pentru dumneavoastra.

Pentru a trimite un produs in service, garantie sau pentru a beneficia de serviciul de manopera gratuita foloseste formularul de aici.

Conditii de garantie

Oferim aceleasi conditii de garantie atat persoanelor fizice cat si juridice.

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (numar serial), impreuna cu accesoriile aferente si copiile de pe factura fiscala si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, software parolat etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de BIOS sau BIOS parolat etc. precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei. Programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse in timpul operatiunilor de service. Recomandam realizarea de backup periodic.

Garantia pentru produsele insotite de un certificat de garantie emis de producator/importator se solutioneaza in centrele mentionate si in conditiile specificate in acest document. Pentru acordarea garantiei este necesar sa pastrati certificatul de garantie in original.

Termenul de garantie este din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala.

Garantia de conformitate este 3 sau 2 ani in functie de produs cu exceptia produselor a caror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani.

In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional, produsele care nu respecta termenii si conditiile de acordare a garantiei), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).

Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate. Aceste documente devin partea integranta din Certificatul de Garantie. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.

Pentru produsele receptionate in garantie, asamblate sau care impreuna alcatuiesc un sistem pc, termenul legal de 15 zile va incepe in maxim trei zile lucratoare (72 ore) de la receptia sistemului in vederea diagnosticarii si identificarii produsului/produselor defecte.

Produsele iesite din perioada de garantie sau cele care nu se incadreaza in termenii si conditiile generale de acordare a garantiei nu intra sub incidenta termenului legal de 15 zile de solutionare, termenul fiind de minim 30 zile si maxim 120 zile de la data receptionarii in service.

Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 60 de zile de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate si predate centrelor de colectare.

Stornare produse

Produsele care nu pot fi reparate sau inlocuite cu alte produse cu performante similare in termenul de 15 zile vor fi stornate. Valoarea produsului stornat va fi transferat in contul bancar al clientului din care s-a facut plata sau contul mentionat de catre client pe adresa de email [email protected]